Aktiivipäivä



Terppa mamma! Tervetuloa kotiin! Mä olenkin silpunnut sulle valmiiks noi herkkunapit tuolta pussista tohon lattialle niin ei tarvii aamusin viskoo niitä mulle! Kätsyä, eikös? Oli vähän aikaa tuossa päivällä niin ajattelin auttaa... Opin nääs hyppäämään tonne eteisen kaapin päällekin.

Ja mä oon niin auttavainen kaveri, että tulin auttamaan sohvan peitteen petauksessakin. Eiks auta, jos mä möyrin siellä alla?




Mut sit semmottinen juttu, että voisiks ostaa mulle jotain sellaisia ihan oikeita lelujutskia, kun nää tämmöset itsetehdyt on vähän jotenkin noloja ja köyhiä. Ei kehtaa kelleen kavereille sanoa et mulla ei oo siis mi-täään semmosta ostettua kiipeilyjutskaa tai putkiloa. Mut onneks mä tänään opin kiipeen kirjahyllyn päälle! Vähänks mahtinäköalat!


Kommentit

  1. Hyvä Mauno, way to go. Kohta kattelet yksiötä ittelles.


    Paitti että emäntäs on niin rakastunu sinnuu ettei se raski sinusta luopua kuitenkaan.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Törkeän hieno vessa

Kissanruokaa kotiinkuljetuksella - helppo homma?

Lyyra kolme vuotta!