Minä olen minä!

Hei vaan, olen Chai-lai Sethos Adofo, Taistelijaprinssi (luultavasti) ja (luultavasti) muutan Töölöön! Nyt olen vasta pari päivää yli 3 vkoa, joten pitää vielä kasvaa hieman ennen muuttoa sitten joskus heinäkuun alussa.





Meitä on muitakin, mutta en tiedä kuka on kuka kun me ollaan kaikki niin saman näköisiä! Tai ainakin melkein.











Äiti on Queen Nefertiri ja isä Chai-lai Lisimba ja me ollaan
Chai-lai Ptolemy Oubastet, Farao-kissa
Chai-lai Rehema Olabisi, Lempeä lelujen noutaja
Chai-lai Sethos Adofo, Taistelijaprinssi
Chai-lai Tau Shabaka, Leijonakuningas
Chai-lai Urbi Zahra, Kukkaisprinsessa

Kommentit

  1. Voe luaja miten sulosia! Ja minä kun en ees kissoista välitä.

    Ekassa kuvassa on kyllä justiinsa ilme kuin esittelyssäänkin :D

    VastaaPoista
  2. Odotahan vaan kun riiviö pääsee (luultavasti) sun taideteoksiin roikkumaan =D Verhottomana kiittää sälekaihtimista, kunhan ne kaihtimet ovat piilossa lasin takana.

    VastaaPoista
  3. voi mikä napero! Odotus on varmasti pitkä, varsinkin ensitapaamisen jälkeen. Eikä pikkuprinssi välttämättä koskaan roiku verhoissasi tai taideteoksissasi, tai ainakaan muutaman oppitunnin jälkeen. :c) Tosin nimensä "Taistelijaprinssi" kuulostaa enteeltä... 8cO

    VastaaPoista
  4. no voi hellanduudeli <3
    minen ala enää mittään.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Törkeän hieno vessa

Kissanruokaa kotiinkuljetuksella - helppo homma?

Lyyra kolme vuotta!