Luukku 24 Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset joulukuuta 24, 2015 Toivotamme kaikille lukijoillemme rauhallista ja rentouttavaa joulunaikaa! Köllötelkää ja nauttikaa! t. Mauno, Eppu ja henkilökunta (ei hätää, Tarkastaja Turakainen pitää kyllä vahtia) Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Kommentit Satunen24. joulukuuta 2015 klo 8.31Hyvää joulua teillekin!!VastaaPoistaVastauksetVastaaAnonyymi24. joulukuuta 2015 klo 8.45Maukan ja Epun kalenteri oli ainoa, jota tänä vuonna seurasin. Kiitos poseeraamisesta mallipojille ja hyvää joulua. Myös henkilökunnalle.VastaaPoistaVastauksetVastaaPepsi + Max24. joulukuuta 2015 klo 9.39Maukasta joulua Eppu ja Mauno! - Pepsi ja Max VastaaPoistaVastauksetVastaaMilla Salonen24. joulukuuta 2015 klo 9.51Hyvää joulua myös teille! :)VastaaPoistaVastauksetVastaaAusare24. joulukuuta 2015 klo 11.35Ihanaa Joulua teille vielä tätäkin kautta! :)VastaaPoistaVastauksetVastaaTellu ja Minni24. joulukuuta 2015 klo 13.18Hyvää joulua teille! T. Sofia, Olga ja mamiVastaaPoistaVastauksetVastaaAna24. joulukuuta 2015 klo 17.29Kiitos kuun kuvista! Oli kiva seurata. Levätkää ja olkaa onnellisia. VastaaPoistaVastauksetVastaaKissakolmio24. joulukuuta 2015 klo 17.44Oikein hyvää Joulun aikaa Mauno, Eppu ja teidän henkilökunta!VastaaPoistaVastauksetVastaaOtto Kulta25. joulukuuta 2015 klo 20.31Suuret kiitokset upeasta ja viihdyttävästä joulukalenterista. Rauhallista pötköttelyjoulua koko poppoolle!VastaaPoistaVastauksetVastaaMamma N26. joulukuuta 2015 klo 11.38Kiitos upeasta kalenterista :D Vaadimme sitten uusintaa ensi vuodelle! VastaaPoistaVastauksetVastaasitruuna26. joulukuuta 2015 klo 13.00Kiitokset ja hyvät loppuvuodet kaikille kalenteria seuranneille! Emme kyllä suostu lupaamaan ensi vuodelle kalenteria, mutta katsellaan mitkä tuulet silloin puhaltavat...VastaaPoistaVastauksetVastaaTaru29. joulukuuta 2015 klo 18.59Kiitos kalenterissa, se teki tämän vuoden joulun odottelusta hilpeistä hilpeimmän ! VastaaPoistaVastauksetVastaaLisää kommenttiLataa lisää... Lähetä kommentti
Hyvää joulua teillekin!!
VastaaPoistaMaukan ja Epun kalenteri oli ainoa, jota tänä vuonna seurasin. Kiitos poseeraamisesta mallipojille ja hyvää joulua. Myös henkilökunnalle.
VastaaPoistaMaukasta joulua Eppu ja Mauno! - Pepsi ja Max
VastaaPoistaHyvää joulua myös teille! :)
VastaaPoistaIhanaa Joulua teille vielä tätäkin kautta! :)
VastaaPoistaHyvää joulua teille! T. Sofia, Olga ja mami
VastaaPoistaKiitos kuun kuvista! Oli kiva seurata. Levätkää ja olkaa onnellisia.
VastaaPoistaOikein hyvää Joulun aikaa Mauno, Eppu ja teidän henkilökunta!
VastaaPoistaSuuret kiitokset upeasta ja viihdyttävästä joulukalenterista. Rauhallista pötköttelyjoulua koko poppoolle!
VastaaPoistaKiitos upeasta kalenterista :D Vaadimme sitten uusintaa ensi vuodelle!
VastaaPoistaKiitokset ja hyvät loppuvuodet kaikille kalenteria seuranneille! Emme kyllä suostu lupaamaan ensi vuodelle kalenteria, mutta katsellaan mitkä tuulet silloin puhaltavat...
VastaaPoistaKiitos kalenterissa, se teki tämän vuoden joulun odottelusta hilpeistä hilpeimmän !
VastaaPoista