Viekää henkilökunta pois!

Mitä sä rapistelet siellä? Onks ruokaa? Herkkuja? Huiskia? Hiiriä?



Emmää nuku! Eksää puhunu jostain venytyksistä siellä näytelmissä? Mä harjoittelen asentoja!



Mä mitään nuku! Ihan valppaana olen!



Tarvii tulla noin lähelle... joo, joo, on mun kaksväriset viikset hauskat.



Nyt kannattais sitten jo häipyä vähän kauemmaksi, jos ei halua että hulja pantteli raatelee pieniksi palasiksi ja pistää minigrippeihin ja pakastimeen...



Voisko joku soittaa ton henkilökunnan työpaikalle että ne hakis sen jo sinne ja mä saisin nukkua päivät rauhassa? Tai ainakin veis ton kameran?

Saaks kissanpoijjista äitiyslomaa? Mä en raaski vielä mennä töihin viikon päästä!!!

Kommentit

  1. Oooooo mitkä silmät mussukalle on kehittyneet! Näytelmissä tavataan!

    VastaaPoista
  2. Ei, eieieiei, ei ne oo vielä ollenkaan valmiit. Niistä pitää tulla karviaisenvihreät.

    VastaaPoista
  3. Oi mikä söpöstys! Sitten kun silmät vielä ehtii vihertymään, niin Maunosta vasta komistus kasvaa!

    VastaaPoista
  4. Noista kuvista näkee miten ihanan silkinpehmeä kissan turkki voi olla.

    Ja miten hyvälle kissa voi aina tuoksua.

    Toisin kuin monet muut eläimet, kissa tuoksuu aina hyvälle.

    Voi panna nenänsä sen pieneen pehmeään kylkeen ja hengittää sen tuoksua ja kaikki on taas hyvin vaikka maailma muuten miten kolhis.

    Semmoinen taika on kissassa.

    VastaaPoista
  5. Kissan tuoksu, tai tuoksuttomuus, on kyllä ehdottomasti sen ihania puolia. Sen voi aina ottaa kainaloon ja nuuskuttaa ja söpistellä pientä ihanaa silkkiturkkista käärylää.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Törkeän hieno vessa

Kissanruokaa kotiinkuljetuksella - helppo homma?

Lyyra kolme vuotta!